Differentsial u nima?

Differentsial u nima? Xo’sh, bu sizning avtomobilingizning etakchi g’ildiraklarining tezligini muvozanatlash uchun mo’ljallangan “differentsial” uchun qisqartma. Avtomobil burchakka burilganda, ichki g’ildiraklar tashqi g’ildiraklarga qaraganda bir oz kamroq masofaga ega. “Differentsial”, uning nomi bilan aytganda, farqni qoplaydi. Differentsial qanday ishlashi haqida hamma narsani bilib olishingiz mumkin.

Endi, agar siz oldingi haydovchiga ega bo’lgan avtomobilni ishlatsangiz, bu funksiya trans-os bilan ishlaydi, ammo uning roli bir xil. Orqa g’ildiraklarga ko’proq an’anaviy haydovchi uchun differentsial orqa aksda joylashgan.

Barcha g’ildiraklardagi haydovchiga ega avtomobillarda old va orqa akslardagi farqni, shuningdek, old tomondan orqa tomondan talab qilinadigan kuch farqini boshqaradigan tarqatish qutisi bo’ladi.

Differentsiallar katta aylantirish moment va deformatsiyaga qarshi kurashishlari kerak, chunki ular sovuq va moylanishi uchun moyga asoslangan og’ir ish qismlari sifatida ishlab chiqariladi.

Barcha moylar singari, ular kiyiladi va vaqti-vaqti bilan almashtirilishi kerak… universal siqiluvchi va har bir o’qning oxirida joylashgan bir qator muhrlar bilan birga.

Yaxshi xabar shundaki, siz AVTOLINE xizmat ko’rsatish markazida mashinangizga xizmat qilsangiz, moy va siqiluvchilar darajasi 65 ballik xavfsizlik tekshiruvi doirasida tekshiriladi.